Thursday 8 December 2011

Kak Lyssa bw blog saya!

Hello, hehe. Hari ni saya tersengih giloossss. Pada mulanya saya yang rambut tersangat kusut pergi tgk dashboard dan tekan VIEW BLOG. Tetibe kat shoutbox saya ada blogger yang popular datang blog saya! Siapa tak tersengih kalau kak Lyssa Secret yang blog dia popular tu lawat blog saya atau blogwalking blog saya :D Tak caya? Tengok neh -

Sudah percaya? Haaa, yang dia tulis Lyssa BW sini sayangg <3 . Hoih, siapa tak bangga? Luls :p pepun,thanks for Wan Imanul Aisyah sebab dialah yang ajar blog saya jadi cenggini. Thanks sayang :* Hehe, Thanks kak lyssa. Saya neh terloncat-loncat tahu? Ngeee~ Pepun, saya kena makan nasi neh. Babai u olls. Before that, semalam saya buat 6 header free, mau nengok? JoM!





Camne? Okey tak? Korang jangan hamek, kang kena marah :p
Hehe, bai! :D

No comments: